Teaching Support Center

Organization Name (de) Name der Organisation (de)
E061 - Teaching Support Center
 
Code Kennzahl
E061
 
Type of Organization Organisationstyp
Department
Parent OrgUnit Übergeordnete Organisation
 
 

SubOrgUnits

Results 1-2 of 2 (Search time: 0.001 seconds).



Results 1-20 of 64 (Search time: 0.002 seconds).

PreviewAuthor(s)TitleTypeIssue Date
1Csanyi, Gottfried Mehr beyond als inverted - Wie sich die Lehrveranstaltung EB&LLL entwickelt hatKonferenzbeitrag Inproceedings2020
2Csanyi, Gottfried Gelernt wird, was geprüft wird, oder ... ?Konferenzbeitrag Inproceedings2019
3Rakoczi, Gergely Look here! Are there gender differences in learners' eye movements while using an e-learning platform?Konferenzbeitrag Inproceedings 2017
4Rakoczi, Gergely Application of Eye Tracking Technology as a Self-Evaluation Tool in the Training Program of Future Online TutorsKonferenzbeitrag Inproceedings 2016
5Csanyi, Gottfried Kompetenzorientierung - Die Mühen der EbeneKonferenzbeitrag Inproceedings2016
6Herbst, Ilona ; Rakoczi, Gergely Is there still a Need to enhance e-Communication Skills and e-Moderation skills of Students at a Technical University?Konferenzbeitrag Inproceedings 2015
7Rakoczi, Gergely ; Duchowski, Andrew ; Casas-Tost, Helena ; Pohl, Margit Visual perception of international traffic signsKonferenzbeitrag Inproceedings 2013
8Rakoczi, Gergely Benefits and Challenges of Iterative Eye Tracking Tests: Evaluation of gaze data to enhance an e-Learning Platform's UsabilityKonferenzbeitrag Inproceedings 2012
9Rakoczi, Gergely Eye Tracking in Forschung und Lehre: Möglichkeiten und Grenzen eines vielversprechenden ErkenntnismittelsKonferenzbeitrag Inproceedings 2012
10Rakoczi, Gergely ; Pohl, Margit Visualisation and Analysis of Multiuser Gaze Data: Eye Tracking Usability Studies in the Special Context of E-learningKonferenzbeitrag Inproceedings 2012
11Csanyi, Gottfried What are you supposed to learn/teach? Go to www.learning-outcomes .netKonferenzbeitrag Inproceedings2011
12Csanyi, Gottfried Worin besteht mein Lernergebnis? Learning-outcomes.net hilft weiterKonferenzbeitrag Inproceedings 2011
13Rakoczi, Gergely ; Herbst, Ilona Ein Praxisbericht zur Steigerung der Lehrqualität sowie der studentischen Kollaboration: Ist Webconferencing das richtige Tool?Konferenzbeitrag Inproceedings 2011
14Rakoczi, Gergely Cast your Eyes on Moodle: An Eye Tracking Study investigating learning with MoodleKonferenzbeitrag Inproceedings2010
15Potocka, Katarzyna-Anna ; Hruska, Andreas The E-Learning System of Vienna University of Technology - adaptations, enhancements and extensions of Moodle to meet teaching and learning needs of the futureKonferenzbeitrag Inproceedings2010
16Hruska, Andreas Learning Quality Management - Activity Support for MoodleKonferenzbeitrag Inproceedings2010
17Rakoczi, Gergely ; Herbst, Ilona Wie viel Qualifikationen brauchen E-Tutorinnenen und E-Tutoren an einer Technischen Universität und welchen Einfluss hat Videoconferencing auf die Motivation?Konferenzbeitrag Inproceedings 2010
18Rakoczi, Gergely ; Herbst, Ilona Conceptual Design of a Requirement-based E-Tutoring Course at Vienna University of Technology: Increasing Students' Motivation by Using VideoconferencingKonferenzbeitrag Inproceedings 2010
19Rakoczi, Gergely Evaluation of eye movements: How do students percieve teaching materials within Moodle?Konferenzbeitrag Inproceedings2010
20Rakoczi, Gergely ; Herbst, Ilona ; Reichl, Franz Nine Recommendations for Enhancing e-Moderation Skills by Utilisation of Videoconferencing within an e-Tutoring CurriculumKonferenzbeitrag Inproceedings 2010