Full name Familienname, Vorname
Leitner, Peter
 
Main Affiliation Organisations­zuordnung
 

Results 1-19 of 19 (Search time: 0.002 seconds).

PreviewAuthor(s)TitleTypeIssue Date
1Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas The Power of Community: Survival Strategies for Companies in the Social WebKonferenzbeitrag Inproceedings 2010
2Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas Die Macht der Community: Stolpersteine für Unternehmen im Social WebKonferenzbeitrag Inproceedings 2010
3Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas Club-, Live- und Video-Shopping: Die Eroberung des Onlinehandels durch innovative Social Commerce KonzepteKonferenzbeitrag Inproceedings2009
4Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas Smart Shopping Spaces: Connecting Merchants and Consumers by Innovative Online MarketplacesKonferenzbeitrag Inproceedings 2009
5Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas Social Online Shopping: Neue Formen der Interaktion und Kollaboration im Electronic Commerce der ZukunftKonferenzbeitrag Inproceedings2009
6Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas Scalable Social Software Services: Towards a Shopping Community Model Based on Analyses of Established Web Service Components and FunctionsKonferenzbeitrag Inproceedings 2009
7Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas Consumer Centric Communities: Integrating Community Based Features into Online ShopsKonferenzbeitrag Inproceedings 2008
8Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas Social Networking Sphere: A Snapshot of Trends, Functionalities and Revenue ModelsKonferenzbeitrag Inproceedings 2008
9Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas Collaborative Shopping Networks: Sharing the Wisdom of Crowds in E-Commerce EnvironmentsKonferenzbeitrag Inproceedings 2008
10Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas Electronic Commerce Mashups: Combining Applications to Useful Services for ShoppersKonferenzbeitrag Inproceedings 2008
11Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas Customer Generated Content: Embedding Interactive Collaboration Tools into E-ShopsKonferenzbeitrag Inproceedings 2008
12Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas Shopping 2.0: Internethandel im Zeitalter von Crowdsourcing, Consumer Generated Content und WidgetsKonferenzbeitrag Inproceedings 2008
13Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas Social Commerce: Neue Technologien, innovative Geschäftsmodelle und aktuelle Rechtsfragen im E CommerceKonferenzbeitrag Inproceedings 2007
14Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas Next Generation Shopping: Case Study Research on Future E-Commerce ModelsKonferenzbeitrag Inproceedings 2007
15Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas Community Driven Commerce: Design of an Integrated Framework for Social ShoppingKonferenzbeitrag Inproceedings 2007
16Götzl, Ingrid ; Leitner, Peter ; Grechenig, Thomas ; Fischer, Gerald Einführung von ELAK in einer großen kommunalen Stadtverwaltung - Ein summarischer ErfahrungsberichtKonferenzbeitrag Inproceedings2006
17Humplik, Florian ; Leitner, Peter ; Zuser, Wolfgang ; Grechenig, Thomas Patterns for ERP-LandscapesKonferenzbeitrag Inproceedings 2005
18Leitner, Peter ; Ondrisek, Barbara ; Grechenig, Thomas Eine prototypische Diskussion von M-Voting am Fallbeispiel der Wahl zum österreichischen BundespräsidentenKonferenzbeitrag Inproceedings2005
19Fischer, Gerald ; Zuser, Wolfgang ; Grechenig, Thomas ; Tomsich, Philipp ; Leitner, Peter ; Ondrisek, Barbara ; Hantsch, N. Increasing election secrecy: The vote scrambling algorithmBericht Report2005