Wissenschaftliche Artikel

Tauböck, S., Schöfecker, A., Ledermüller, K., Krakovsky, M., Sharma, S., Reismann, M., Marschnigg, C. G., Mühlbacher, G., Spörk, J., Schadler, M., & Wurzer, G. (2023). PASSt – Predictive Analytics Services für Studienerfolgsmanagement. Zeitschrift für Hochschulentwicklung, 18(Sonderheft Hochschullehre), 251–277. https://doi.org/10.3217/zfhe-SH-HL/13 ( reposiTUm)

Beiträge in Tagungsbänden

Wurzer, G., Tauböck, S., Reismann, M., Marschnigg, C. G., Sharma, S., Ledermüller, K., Spörk, J., & Krakovsky, M. (2023). The PASSt Project: Predictive Analytics and Simulation of Studies aimed at Quality Management and Curriculum Planning. In 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’23) (pp. 801–808). Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16051 ( reposiTUm)
Wurzer, G., Reismann, M., Marschnigg, C. G., Dorfmeister, A., Tauböck, S., Ledermüller, K., & Spörk, J. (2022). PASSt-A: Agent-based student analytics aimed at improved feasibility and study success. In A. Kugi, A. Körner, W. Kemmetmüller, A. Deutschmann-Olek, F. Breitenecker, & I. Troch (Eds.), 10th Vienna International Conference on Mathematical Modelling MATHMOD 2022 (pp. 361–366). https://doi.org/10.1016/j.ifacol.2022.09.174 ( reposiTUm)