Title: Der Einfluss von 3D-Objekt- und Virtual Reality-Darstellungen auf die klassischen Vermarktungsinstrumente in der österreichischen Immobilienbranche
Language: Deutsch
Authors: Lehrl, Dominik 
Qualification level: Diploma
Advisor: Kreiger, Gernot 
Issue Date: 2020
Number of Pages: 84
Qualification level: Diploma
Keywords: Immobilienvermarktung; Vermarktungsinstrumente; Kommunikationsinstrumente; Virtual Reality; Innenraumfotografie; Visuelle Immobilienpräsentation; Digitale Innenraumdarstellung; 360° Fotografie
URI: https://doi.org/10.34726/hss.2020.83181
http://hdl.handle.net/20.500.12708/15763
DOI: 10.34726/hss.2020.83181
Library ID: AC15762112
Organisation: E017 - Continuing Education Center 
Publication Type: Thesis
Hochschulschrift
Appears in Collections:Thesis

Files in this item:

File Description SizeFormat Existing users please Login
Lehrl Dominik - 2020 - Der Einfluss von 3D-Objekt- und Virtual Reality-...pdf2.24 MBAdobe PDFEmbargoed until September 30, 2023
Show full item record

Page view(s)

24
checked on May 16, 2021

Download(s)

7
checked on May 16, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in reposiTUm are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.